Reviews & Zekerheden
9,7
(1214)
9,7
1214 Reviews

Klachten

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Klachtenpagina

Heeft u een klacht dan kunt u dit kenbaar maken via het mailadres czechglaskralen@gmail.com

Wij nemen uw klacht zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 5 werkdagen in behandeling. Mochten wij samen niet tot een oplossing kunnen komen bij het geschil, dan kunt u het geschil indienen bij Stichting Webwinkelkeur. Deze zal dan optreden als bemiddelaar.

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.

Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen.
Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie.

9,7
Reviews & Zekerheden
9,7
(1214)
  • Echte ondernemers
  • Veilig online
  • Goede voorwaarden
  • Betrouwbare info